מרכז ארצי למורי הכימיה - עמוד הבית

קינטיקה - דגם הוראה

25/10/2015
הגדל
 
פיתוח דגם הוראה במדעים נועד לטפל באופן מערכתי בנושא מדעי ספציפי במושג, במיומנות או ביכולת חשיבה. מטרת הדגם הינה לארגן את ההוראה, הלמידה וההערכה בתחום שנבחר, ולסייע למורים בתכנון רצף ההוראה באופן מיטבי, תוך שילוב פריטי הערכה מגוונים, והתייחסות לקשיים הצפויים ולדרכי ההתמודדות איתם.

ריכוז, פיתוח, כתיבה ועריכה: שרה אקונס, זיוה בר-דב, ד"ר מרים כרמי, המרכז הארצי למורי הכימיה, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע.

צוות הפיתוח: חברי הסדנה לפיתוח דגמי הוראה, תשע"א (לפי סדר הא"ב) פרידה אלול, אושרית ארביב, אסתר ברקוביץ, גליה גויכברג, מוחמד גרה, ד"ר מרים כרמי, אורית מולווידזון, ד"ר שושנה מנור, נחום סטולר, ענת פלדנקרייז, מיכאל קויפמן ודמיטרי רבינוביץ.

דרג את הכתבהדירוג כתבה קינטיקה - דגם הוראה: 0
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
ללא מדרגים
זכויות והרשאות
דלג על זכויות והרשאות

הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 09/07.13 עבור המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

 © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

כל הקבצים הנמצאים באתר זה נועדו אך ורק לשימושם האישי של מורי הכימיה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקבצים אלו לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קבצים אלו או כל חלק מהם.

*  *  *

עבור לתוכן העמוד