מרכז ארצי למורי הכימיה - עמוד הבית

קינטיקה

17/07/2016 15:25:36
הגדל

מתאים למושגים מתוך תכנית הלימודים: קצב תגובה, דרכי מדידה, גורמים המשפיעים על קצב תגובה

מתאים ל: 70%

מרכיבי הפעילות: מצגת למורה או לעבודה עצמית של התלמיד.

משך הפעילות: 1-2 שעורים

שילוב בתכנית ההוראה: במהלך המבנית אנרגיה בקצב הכימיה, לפני הוראת הנושא שווי משקל כימי

הצעה לתשובות יש במצגת

הערך המוסף של הפעילות:

  • במצגת יש התייחסות מפורשת לדרכי מדידה של גדלים המהווים מדד לקצב תגובה. מאפשר יישום ביחידת המעבדה.
  • במצגת יש הבחנה בין רמת המאקרו לבין רמת המיקרו.
  • במידה והמורה נותן לתלמיד לעבור על הנושא בעצמו בכיתה או בבית התלמיד מפתח מיומנויות לפיתוח למידה משמעותית. 
  • יש התייחסות לשאלות שמתעוררות אצל תלמידים במהלך הלמידה והצעה לתשובות.
  • במצגת יש התייחסות מפורשת ומפורטת לחיי יום יום של הלומד.

כותב חומר הלמידה המקורי: הקורס לפיתוח דגמי הוראה לנושאי כימיה חט"ע תשע"א, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן

עריכה והתאמה ע"י: שרה אקונס, במסגרת פיתוח התאמה ועריכה של חומרי למידה, המרכז הארצי למורי הכימיה, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע.

דרג את הכתבהדירוג כתבה קינטיקה: 2 כוכבים
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
1 מדרגים
זכויות והרשאות
דלג על זכויות והרשאות

הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 09/07.13 עבור המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

 © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

כל הקבצים הנמצאים באתר זה נועדו אך ורק לשימושם האישי של מורי הכימיה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקבצים אלו לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קבצים אלו או כל חלק מהם.

*  *  *

עבור לתוכן העמוד