מרכז ארצי למורי הכימיה - עמוד הבית

השימוש ב''הקשרים'' כאתגר לתוכנית הלימודים בכימיה: הצלחת הגישה והצורך בפיתוח והבנה נוספים

9/05/2010
הגדל

מאת: Albert Pilot and Astrid M.W.Bulte
פורסם: International Journal of Science Education, Vol 28, No. 9, pp. 1087-1112, 2006

תקציר המאמר

תוכנית הלימודים החדשה בכימיה מכוונת במידה רבה להוראת הכימיה תוך שימוש בהקשרים מחיי היום-יום.
במאמר זה דנים בניסיון ובמסקנות של הוראת כימיה ב"הקשרים". מנתחים גישות שונות להוראה ומציגים את תרומת הגישות השונות להבנת נושאים מאתגרים בכימיה.

קריאת המאמר בפורמט pdf (באנגלית)

דרג את הכתבהדירוג כתבה השימוש ב''הקשרים'' כאתגר לתוכנית הלימודים בכימיה: הצלחת הגישה והצורך בפיתוח והבנה נוספים: 0
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
ללא מדרגים
עבור לתוכן העמוד