מרכז ארצי למורי הכימיה - עמוד הבית

אתר נגיש חיפושדלג על חיפוש
Bannersדלג על Banners
חיפושדלג על חיפוש
סגירה
תוכן העמודדלג על תוכן העמוד

חומרי למידה מהשתלמות מורים

1/06/2010

 

חומרי הלמידה פותחו במסגרת השתלמות למורים מובילים במרכז הארצי למורי הכימיה, האוניברסיטה העברית בירושלים:

 

מעובד ע"י : עדנה פרידמן ואילנה זהר, ירושלים.

חקירת מנגנון תגובת הידרוליזה של t - בוטיל כלורי ניסוי ברמה II (ניסוי מתקדם חלקי) - מסמך.

 

המגישה : יסמין ג'נאח

תרגיל מסכם

מנגנוני תגובות והגורמים המשפיעים על מהירותן - מסמך.

 

 

המגישים : מאיה קפצ'יץ ומיכאל גלפין

ניסוי העמקה והעשרה + שאלות

  קבוצות פונקציונליות בפעולה - מסמך .

 

המגיש : אבי אייזנברג
שאלות לחזרה בנושא מנגנוני תגובות

מנגנוני תגובות - מסמך.

 

המגישים : שלומית וינטר

פיתוח דפי פעילות לעבודה עצמית

שאלות על אנימציות למנגנוני תגובות התמרה ואלימינציה   - מסמך .

 

המגישים : שלומית וינטר

סיכום
נוקלאופיל - מסמך .

 

המגישים : שלומית וינטר

שאלות
הגורמים המשפיעים על תגובת התמרה SN 2   - מסמך .

 

המגישים : מאיה קפצ'יץ

שאלות רבות בררה + מחוון
תרגול וחזרה על תגובות התמרה, אלימינציה וסיפוח - מסמך .

 

המגישים : גליה סטרינקובסקי

חומצות ובסיסים   - מצגת .

 

חומרי הלמידה פותחו במסגרת השתלמות באזור הדרום בהדרכת זיוה לנדא מטעם המרכז הארצי למורי הכימיה, האוניברסיטה העברית בירושלים:

 

המגישות : ידידה גוטליב, אנה חזן, לאונורה שכטר, רחל צימרוט
שאלות
שאלות בנושא אלימינציה והתמרה - מסמך.

 

המגישים : חזין פאינה, שרייבר רגינה

ניתוח טסט

ניתוח טסט בנושא אדרנלין - מסמך .

 

אננטיומרים ותכונות - מסמך .

דרג את הכתבהדירוג כתבה חומרי למידה מהשתלמות מורים: 0
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
ללא מדרגים
זכויות והרשאותדלג על זכויות והרשאות

הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 09/07.13 עבור המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

 © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

 

כל הקבצים הנמצאים באתר זה נועדו אך ורק לשימושם האישי של מורי הכימיה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקבצים אלו לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קבצים אלו או כל חלק מהם.

התמונות באתר זה הורדו ברישיון מאתר Shutterstock אלא אם כן נכתב אחרת

*  *  *

עבור לתוכן העמוד